Oświadczenie o dostępności
Deklaracja dostępności Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie
Dzienny Dom Senior+ w Izabelinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Dokumenty PDF. XLS. XLSX, DOC, DOCX mogą być niezgodne lub częściowo zgodne.
- Niektóry wpisy mogą być zredagowany w sposób niedostepny.
- Niektóre grafiki nie zawierają opisów alternatywnych.
Wyłączenia
- Mapy
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Przemysław Wiśniewski
- E-mail: p.wisniewski@izabelin.pl
- Telefon: 22 506 47 58
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie - Ewa Przybysz
- Adres: ul. 3-go Maja 42
05-080 Izabelin - E-mail: gops@izabelin.pl
- Telefon: 22 722 79 95
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Główne wejście do budynku Dziennego Domu Senior+ znajduje się od ul. Matejki.
- Główne wejście nie posiada schodów.
- W budynku znajdują się tylko jeden poziom: parter.
- Na parkingu przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Korytarze w budynkach umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
- Toalety przystosowane są dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA.
- Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki.
- Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu.
- Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.
Inne informacje i oświadczenia
Serwis został zaprojektowany tak, aby był możliwy do obsłużenia dla jak najszerszej grupy użytkowników, niezależnie od używanej technologii, oprogramowania lub posiadanej dysfunkcji.
Nieustannie poszukujemy rozwiązań aby zwiększyć dostępność i użyteczność naszej strony internetowej. Jeżeli masz jakieś uwagi albo komentarze skontaktuj się z nami.